wtorek, 1 października 2013

Szminka Rimmel London- Lasting Finish 214 Firecracker

Trochę mnie tu nie było, ale powracam w pełni sił z nowymi pomysłami!
Uwierzycie, że do tej pory nie miałam żadnej szminki? Nie lubię efektu suchych ust, który pojawia się po paru godzinach od nałożenia. Jednak złamałam się, chciałam coś widocznego na ustach dłużej niż godzina, jednak dającego w miarę naturalny efekt. Podczas spaceru po Natrze natchniona myślą o cudownym, ciepłym kolorze ust sięgnęłam po szminkę Rimmel Fasting Finish w kolorze 214 Firecracker.


Słowo od producenta:
"Intensywny kolor - aż o 25% więcej pigmentu i trwałość do 8 godzin. Wyraziste podkreślenie ust, które przyciąga wzrok. Szminka Lasting Finish to synonim ponadczasowej “little black dress”. Ikona stylu Twoich ust - szminka, która sprawia, że zawsze wyglądasz elegancko i zmysłowo."


Opakowanie:
Trwałe, plastikowe opakowanie na klik, dzięki czemu jesteśmy pewne, że szminka nie otworzy się nam przypadkiem w torebce brudząc wszystko wokół. Na górze standardowe logo Rimmela- korona. Całość prezentuje się elegancko i nie budzi zastrzeżeń.

Konsystencja, kolor, wykończenie i zapach:
Ma kremową konsystencję dzięki której idealnie rozprowadza się na ustach. Jej kolor można określić jako koral. Na początku wydawała mi się bardzo wyrazista, ale  czasem przyzwyczaiłam się do jej czerwieni przełamanej różem (a może pomarańczem). Ma matowe wykończenie, które daje dość naturalny efekt. Na mój nos pachnie lekko wanilią, zdecydowanie jest to słodki zapach, który czuję jeszcze przez paręnaście minut po nałożeniu szminki.

Moje odczucia:
Jest dobra, nie genialna, ale zdecydowanie mogę zaliczyć ją do dobrych szminek. Porządnie napigmentowana, jak twierdzi producent ma o 25% więcej pigmentów od innych szminek (ciekawe, ciekawe). Czy wytrwa ona 8 godzin? Wątpliwe, zaczęła mi się ścierać po ok. 4 godzinach bez picia i jedzenia, więc sądzę, że 8 to ona nie wytrzyma. Jej zdecydowaną wadą jest delikatne wysuszanie ust, jednak nałożony pod nią balsam idealnie rozwiązuje ten problem.

Cena: ok. 17zł

Czy kupię ponownie? Na pewno zainwestuję jeszcze w inny kolor, najprawdopodobniej Airy Fairy.

Ocena:
Opakowanie: 5/5
Konsystencja, kolor...: 5/5
Moje odczucia: 4/5 (wysusza usta)
Cena: 5/5
Ocena całkowita: 4,5/5, dałabym 5, ale wysuszyła mi lekko usta.



Uwaga, w najbliższym czasie planuję niespodziankę, więc oczekujcie nieoczekiwanego!

4 komentarze:

  1. Mam dwie te pomadki i jestem z ich zadowolona ;) , sa trwałe , kremowe ogółem ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj w drogerii myślałam nad zakupem kolejnej, ale zdecydowałam się jednak na coś innego:)

      Usuń
  2. Piękny kolorek! Tylko szkoda, że mi za bardzo nie pasuje taki :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja kolekcja szminek jest dość uboga, bo mam 'aż' dwie sztuki ;) Ten firmy niestety nie. Ma dość fajny intensywny kolor ;) Szkoda, że nie pokazałaś na ustach :D

    OdpowiedzUsuń