środa, 18 września 2013

Wymień stare na nowe!

W Sephorze i Douglasie trwają akcję wymień stare na nowe. W obu przypadkach można dostać produkty marki Clinique.

Douglas
Zasady wymiany są bardzo proste. Przychodzimy do perfumerii z naszym starym tuszem, oddajemy go  i dostajemy miniaturę tuszu High Impact Mascara od Clinique. Dla jednej osoby przysługuje jedna miniatura. Nie musimy nic kupować, wymiana trwa od 16.09 do wyczerpania zapasów, czyli trzeba się śpieszyć! Ja już wymieniłam mój stary, wyschnięty tusz na nowy!

Sephora
Tutaj zasady wymiany są wręcz identyczne jak w Douglasie, tylko, że przynosimy nasz stary podkład i wymieniamy go na miniaturę Even Better makeup SPF 15 od Cinique. Mam zamiar w najbliższym czasie wybrać się do Sephory i wymienić mój stary, prawie pusty podkład na tą miniaturkę. Promocja trwa od 17.10 do wyczerpania zapasów, a dla jednej osoby, przysługuje jedna miniatura.

Skorzystacie z promocji?

1 komentarz:

  1. W Douglasie skorzystam, chociaż pewnie oddam dla siostry, bo ja czarnego tuszu nie używam.
    Ostatnio jak kupowałam kosmetyki z Cliniqe dostałam zestaw próbek z Cliniqe i była tam też właśnie próbka tego tuszu i oddałam siostrze :)

    OdpowiedzUsuń