wtorek, 8 października 2013

Haul zakupowy nr 2

Uwielbiam buszować po sklepach:) ostatnio mam dość ponury nastrój, a zakupy skutecznie mi go poprawiają. Jak do tego dodajmy dostęp do wosków YC i kosmetyków Bomb Cosmetics stacjonarnie, niedaleko od domu raj, po prostu raj! Bez zbędnego gadania przechodzę do prezentacji!


Na początek zakupy z małej wysepki w lokalnej galerii.
1. Yankee Candle, Snowflake cookie- z tej trójki to mój faworyt, wg producenta: "Przepyszne świąteczne ciasteczka ozdobione słodkim, różowym lukrem." Zaraz idę go odpalić, więc po więcej zapraszam wkrótce. 
2. Yankee Candle, Strawberry Buttercream- słodka śmietanka z truskawkami, na pewno wiele osób już go zna i lubi, wg producenta: "Słodkie, dojrzałe truskawki pokryte delikatną, puszystą bitą śmietaną."
3. Yankee Candle, Cranberry Ice- bardzo mocny, słodko-kwaśny zapach żurawiny, zeszłoroczny zapach z zimowej kolekcji, wg producenta: "Orzeźwiający a zarazem słodki zapach mroźnej żurawiny."
4. Bomb Cosmetics, Cherry Bathe-well, musująca kula do kąpieli- bardzo mocny zapach wiśni, jak na kule do kąpieli na prawdę duża, wg producenta: "Ta kąpiel będzie wyjątkowa, bo połączy w Twojej wannie owocowe, letnie akordy słodkiej wisienki ze smakowitym aromatem świeżo upieczonych ciasteczek! Naturalne olejki z Majeranku i Rumianku pomgą Ci się zrelaksować i ukoją skołatany umysł. Kula pachnie niczym ciepłe, owocowe akordy wiśni złożone na apetycznym zapachu mlecznych ciasteczek z nasionami wanilii i nutkami kremowego kokosa oraz białej czekolady."
5.Bomb Cosmetics, Vintage Rosehip, musująca kula do kąpieli- intensywny zapach kwiatów, a do tego urocza róża wewnątrz kuli, wg producenta: "Niezwykły, zmysłowy i naturalny zapach przeszłości połechta Twoje nozdrza, przypominając o dobroczynnym wpływie owoców róży na zdrowie i ich działaniu na skórę! Kula z czystymi olejkami z Paczuli i Geranium."

Zakupy z Rossmanna
1. Ecotools, Pędzel do cieni- uwielbiam pędzle tej firmy, a identyczny pędzel został zjedzony przez tego psotnika, którego zdjęcia znajdziecie na dole.
2. Alterra, Granat i Aloes, Szampon nawilżający- jeden z moich ulubieńców to już kolejna butelka i pewnie nie ostatnia.
3. Lovely, Matte Top Cout- zmatawiający top, chciałam pokazać jak prezentuje się na paznokciach, ale jak zobaczyłam moje pomalowane paznokcie bez topu w zbliżeniu to zwątpiłam. Postaram się go wam pokazać przy najbliższej okazji.
4. Maybelline, Color Tattoo 24HR, w kolorach 35- On and on Bronze i 25- Everlasting Navy-  śliczny granat i złotko. Tak mi się spodobał granat z rozdania, że sobie też kupiłam:)

A w bonusie mój mały pomocnik Wally
Zawstydzony Wally:)
Walluś na planie zdjęciowym.

_________________________________________________________________________

Przypominam o rozdaniu! 








11 komentarzy:

  1. Te kule do kąpieli i matowy top od Lovely z chęcią bym Ci podkradła ;)
    A psiaka masz przesłodkiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiedz mi proszę gdzie kupię stacjonarnie YC?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Galerii Antoniuk jest sklepik Wyspa Zapachów, na przeciwko sklepu zoologicznego, obok Biedronki.

      Usuń
  3. Kochana gdzie Ty mieszkasz, że masz takie rarytasy pod nosem?Jak patrze na te kule i woski to normalnie się rozpływam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A powiedz, ten pędzel ile Cię kosztował? Z tej firmy jeszcze nie mam, więc mogę przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pędzel kupiłam w Rossmannie i kosztował coś ok. 17zł. Mam od nich pędzel języczkowy do podkładu i sprawdza się świetnie. Teraz zastanawiam się nad kupnem zestawu ze strony iherb.com (mają największy wybór tych pędzli i z wysyłką nadal potrafią wyjść taniej niż kupione w Polsce).

      Usuń
  5. Widze udane zakupy! :) A piesek słodziutki :) Mój chłopak też ma takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślałam, że 4. to taka mała szkatułeczka ;) Kocham motywy babeczkowe :D

    OdpowiedzUsuń