piątek, 4 października 2013

3000 wyświetleń- rozdanie: Jesienne umilacze! [ZAKOŃCZONE]

Tak, dobrze czytacie! Już od pewnego czasu myślałam nad tym i nadszedł ten dzień! Rozdanie z jesiennymi umilaczami!





Wszystkie rzeczy są nowe, kupione specjalnie z okazji rozdania. Jesienne umilacze, które będą umilać komuś jesień to:
1. Mini kominek, idealny na ćwiartkę wosku.
2. Wosk Yankee Candle o zapachu Fluffy Towels- jednym z najpopularniejszych zapachów od YC.
3. Peeling do ciała Tutti Frutti o cudownym zapachu jeżyna i malina.
4. Mus do ciała Tutti Frutti o zapachu brzoskwinia i mango.
5. Kostka do kąpieli Yves Rocher o zapachu kokosa.
6. Lakier Golden Rose Jolly Jewels w kolorze 110.
7. Cień w kremie od Maybelline Color Tattoo 24Hr w kolorze nr 25- Everlasting Navy- cudowny granat. 

Teraz parę spraw organizacyjnych.

- Obowiązkowe jest zostanie obserwatorem bloga (1 los), podanie e-maila i zaakceptowanie regulaminu.
- Polubienie mojego bloga na FB +1 los;
- Bloglovin +1 los;
- Blogroll +2 losy;
- Banner + 2 losy.
Łącznie można zdobyć 7 losów.


Regulamin
1. Organizatorem rozdania jest blog kosmetyczka-lamoreli.blogspot.com
2. Rozdanie trwa od 4.10.2013 do 4.11.2013 r do godziny 23.59.
3. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu w ciągu 5 dni od zakończenia rozdania.
4. Aby wziąć udział w rozdaniu należy poprawnie wypełnić formularz oraz zostawić komentarz pod postem o rozdaniu.
5. Zwycięzca zostanie wybrany na podstawie losowania.
6. Blogi tworzone tylko do brania udziału w rozdaniach nie będą brane pod uwagę.
7. Jedna osoba może wziąć udział w rozdaniu tylko raz.
8. Nagrody wysyłane są tylko na terenie Polski.
9. W rozdaniu mogą brać udział osoby pełnoletnie lub niepełnoletnie za zgodą opiekuna prawnego.
10. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).
11. Po ogłoszeniu wyników zwycięzca ma trzy dni na wysłanie na adres marta.kancik@gmail.com swoich danych do wysyłki, jeśli po tym terminie nie otrzymam danych to zostanie wylosowana kolejna osoba.
12. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.
13. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)
Banner do udostępniania.


Powodzenia!



50 komentarzy:

  1. Trafiłam tu przypadkiem ale zostaję na dłużej i oczywiście biorę udział w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie biorę udziału, ale życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak tu nie lubić jesieni?:))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłoszona :) ten wosk z YC mnie przekonał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam zupełnie przez przypadek, ale jako że tutaj sympatycznie to zostaję na dłużej :)
    A przy okazji i w rozdaniu wzięłam udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłoszone pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie tu więc zostaję :> i zgłaszam się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo przyjemny blog ;] chetnie wezme udział Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne rozdanie, z chęcią biorę udział :) Gratuluję 3000 wyświetlen :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ja również się zgłaszam :)
    może wkońcu uda mi się zdobyć swój pierwszy wosk i sprawdzić, czy rzeczywiście są takie super :D

    OdpowiedzUsuń
  11. oczywiście zgłaszam się i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się z wielką przyjemnością, tylko nie wiem czy moje zgłoszenie poszło w świat za tym komentarzem ;) Pozdrawiam! Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyszłam, zobaczyłam, zostaje ;)
    Zgłoszenie poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a co mi tam ! spróbuję u Ciebie szczęścia ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Też spróbuję :) Jest o co walczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Również wysłałam zgłoszenie. :) Nagrody rewelacyjne. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłoszenie wysłane, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wysłałam zgłoszenie aj woski pokusiły :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe nagrody, skusiłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłoszenie wysłane :) uwielbiam Twój blog, bloguj dla Nas jak najdłużej. kosmetyczka-lamoreli forever <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłoszenie wysłane :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. poleciało zgłoszenie :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zobaczyłam Color Tattoo to musiałam spróbowac! :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłoszenie wysłane ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. coś jest nie tak z wyświetlaniem formularza :( nie mogę zaakceptować :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj odświeżyć stronę, u mnie wszystko działa. Mam nadzieję, że to tylko chwilowe problemy.

      Usuń
  26. Piękne nagrody:) I ja dołączę do zabawy:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  27. I ja się zgłosiłam :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  28. zmieniłam wygląd bloga i piszę żebyś wiedziała, że baner znajdziesz po kliknięciu w post po lewej stronie w pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń