środa, 30 października 2013

Inspiracje na Halloween

Jutro Halloween, więc parę inspiracji na makijaż, czy dekorację domu na pewno się przyda. Ja mam w planach ozdobienie dyni nie jako ozdoby na Halloween, a na jesień.

Makijaż
Zacznijmy od propozycji firmy MAC. Są to face charts z tego roku oraz lat poprzednich. Po kliknięciu zobaczycie pełen obraz.
 Makijaż Pani Frankenstein
Śmierć ze święta Dial De Los Muertos obchodzonego w Meksyku. 



Kolorowy motyl

Dzika zebra



Pop Art
Makijaż jak z komiksu
Paznokcie
Jak dla mnie to dział dla artystek, niestety moje zdolności nie są aż tak rozwinięte, ale z chęcią na takie mini dzieła popatrzę.
Cudo, które wydaje się dość proste w wykonaniu, po kliknięciu w obrazek macie dokładny tutorial.

Kolejne dynie na paznokciach.

Dynie
Prosty i tani sposób ozdobienia dyni. Jedna dynia+pinezki= błyszczące cudo.


Złota farba + diamenciki i mamy oryginalną ozdobę do pokoju.

Biała dynia i guziczki.



Jedzenie
Przekąski to podstawa każdej udanej imprezy, niektóre z pomysłów mam zamiar sama wykorzystać jako obiad lub przekąska. Wszystkie przepisy dostępne po kliknięciu w obrazek.

Jabłka w czekoladzie z posypkami. Jest to bardzo proste, a jednocześnie efektowna przekąska. Posypki użyte w tym przepisie widziałam w Piotrze i Pawle oraz są dostępne w sklepie aledobre.pl

Potrójnie czekoladowe babeczki, cuda, które można robić na co dzień. Robiłam, zapewniam, że są przepyszne.

Gulasz czarownicy, czyli ciepłe danie, które lubią duzi i mali.

Zupa Lasagne. Również robiłam i wszystkim smakowała.

__________________________________________________________________________
Ostatnie dni rozdania. Zapraszam!












15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. MAC co roku pokazuje cudowne inspiracje na różne rodzaje makijażu.

      Usuń
  2. Ciekawe inspiracje dla osób, które urządzają lub wybierają się na Halloween. Mi szczególnie przypadł do gustu makijaż kobiety Frankenstain i dynie na pazurkach ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dynie na paznokciach są super, aż chciałam sama coś podobnego spróbować zrobić, ale wyszło tak koślawo, że zmyłam to od razu.

      Usuń
  3. podoba mi się motyl i zebra ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez zrobiłam notkę na jutro z insporacjami Halloweenowymi ; ) Paznokcie super! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje, ja osobiście żałuję, że w Polce nie obchodzimy Halloween, tak jak w Ameryce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Paznokciowe inspiracje są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne inspiracje i nabrałam ochoty na babeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne inspiracje- szczególnie paznokcie i jedzonko w wersji Halloween'owej mi się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne inspiracje! Sama bym chciała tak ładnie zdobić paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne inspiracje, takie jabłka sama bym zjadła :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej podoba mi się Śmierć ze święta Dial De Los Muertos! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Propozycje pazurkowe świetne :)

    OdpowiedzUsuń