wtorek, 16 lipca 2013

Glossybox Lipiec 2013

Witam was z pochmurnego balkonu. Dziś o ósmej rano zapukał do mych drzwi kurier z najnowszym Glossyboxem! Bez zbędnego gadania zapraszam do oglądania!


Lipcowy Glossybox jest pod hasłem Wielki Błękit!

"Turkusowe morze, plaża, słońce i Ty w bikini. Uśmiech pojawia się na twarzy na samą myśl o słodkim, wakacyjnym lenistwie. Po całym roku ciężkiej pracy masz prawo do wypoczynku. Pomyśl w tym czasie o sobie- zadbaj o ciało i duszę. Jeśli lubisz się opalać nie odmawiaj sobie tego, ale pamiętaj o ochronie przed szkodliwym promieniowaniem. Wakacje to świetny czas na zrobienie wszystkiego na co nie masz czasu na co dzień: piętrzący się stos czasopism, kilkuset stronicowa książka, płyta, która miała swoją premierę już 2 miesiące temu- wreszcie masz czas na czytanie, słuchanie muzyki i przekładane spotkania ze znajomymi. Pamiętaj żeby się zrelaksować- nieważne czy nad błękitną wodą, czy w górskim schronisku. Po wakacjach bądź wypoczęta, bądź glossy!"

Pudełko z zewnątrz prezentuje się cudownie, śliczny kolor i koralowiec i rozgwiazda.

Po otwarciu nadal jest fajnie, widzimy jakieś karteczki i śliczną niebieską wstążkę.


Po rozpakowaniu w moim Glossyboxsie znalazłam dołączoną maszynkę do golenia z zeszłego miesiąca, ponieważ jej nie otrzymałam, więc pozytywnie, że nie zapomnieli o moim mailu:)

Zaczynamy opis kosmetyków i moje subiektywne odczucia co do tych produktów, podkreślę, że żadnego wcześniej nie miałam, a w tym momencie wyrażam tylko swoje zdanie na temat produktów. Produkty pogrubione, to produkty pełnowymiarowe.
1. Beauty Bird- Żel do stóp FLY HIGH! (ok. 36zł/75ml)- Odświeża, chłodzi i regeneruje zmęczone stopy. Szczególnie polecany po wysiłku fizycznym, czy też w długi letni dzień. Wysokiej jakości składniki odżywcze- mentol, kamfora oraz olejek eukaliptusowy, zapewniają chłodzący i orzeźwiający efekt. Żel ma piękny, świeży zapach i szybko się wchłania. (Jestem ciekawa produktu, ma bardzo przyjemny miętowo-eukaliptusowy zapach, na pewno przetestuję jak tylko pojawią się upały.)
2. Tołpa- dermo face, hydrativ, nawilżający krem-żel odprężający pod oczy (31,99zł/10ml)- Krem-żel działa odprężająco na skórę wokół oczu. Nawilża, uelastycznia i łagodzi podrażnienia. Rozjaśnia cieni, eliminuje oznaki zmęczenia i stresu oraz uczucie ciężkich powiek. (Nigdy nie używałam produktów pod oczy, chciałam kupić coś z Tołpy, to zobaczymy jak sprawdzi się to.)
3. Nails INC.- lakier do paznokci w kolorze Brook Street (pełen produkt kosztuje ok. 55zł/10ml, moja wersja ma 4ml)- Koralowy odcień lakieru wpisuje się w najnowsze trendy obowiązujące tego lata. Charakteryzuje się doskonałą trwałością i wyjątkowym połyskiem, a przy tym łatwo i dokładnie pokrywa płytkę paznokcia. (Lakierów nigdy dość! Choć to jest różowy, a nie koralowy.)
4. Avon Anew- Żel-krem Anew Aqua Youth (50zł/50ml)- Żel-krem na dzień i na noc 20+. Dowiedziono klinicznie, że działa wygładzająco na skórę. Hipoalergiczny, odpowiedni dla twarzy wrażliwej cery. Redukuje efekt wysuszenia skóry, nadając twarzy młodszy wygląd. (Avon? Serio Avon? Wypróbuje, ale jak mnie odmłodzi to do przedszkola będą chcieli mnie odesłać, a nie na uczelni studiować.)
5. Artego- Odżywka nawilżająca Aqua Plus (pełen produkt kosztuje 31,50/200ml, mam miniaturkę 25ml)- Odżywka wzbogacona o  olrj z nasion drzewa amazońskiego, który nawilża włosy, nadaje połysk i zdrowy wygląd. Nie zawiera SLS, które przyczyniają się do utraty wilgotności. (To jest chyba miniaturka, miniaturki. Małe, twarde opakowanie i niezły zapach, pewnie nawet po przetestowaniu będę mogła tylko tyle powiedzieć, bo starczy to na raz, góra dwa. Zabiorę na wakacje jako miniaturkę.)
6. Maszynka Gillette Venus Pro Skin Sensitive- w moim pudełku została ona dołączona, ponieważ w czerwcu zapomnieli mi ją dodać.
7. Chłodząca maska na oczy- Prezent od Glossybox, w lipcowym pudełku.

Ogółem pudełko średnie. Ni to produkty ekskluzywne, ni popularne. Wypróbuję, po testuję i opowiem:)
Co myślicie o lipcowym Glossyboxie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz