poniedziałek, 15 lipca 2013

Woski Yankee Candle

Długo szukałam jakiegoś pachnidła do domu, które będzie wyraziste, lecz nie będzie dusić jak to mają w zwyczaju spraye. Dlatego wybrałam woski Yankee Candle.
1.Soft Blanket- Miękki koc
 Opis producenta: Zaśnij otulony ciepłą kołysanką kompozycji cytrusów, luksusowej wanilii i bursztynu.
Moja opinia: Czy czuję tu cytrusy? Nie, za to zdecydowanie jest to mieszanka wanilii i proszku do prania. Po zapaleniu wosku pachnie w domu ciepłym, świeżym praniem. Delikatny, zdecydowanie nie duszący zapach. Polecam:) Na pewno kupię ponownie.
2. Wedding Day- Dzień ślubu
Opis producenta: wyrafinowana i subtelna mieszanka kwiatowa z delikatną nutką owocową.
Moja opinia: Zdecydowanie wyczuwalny jest zapach białych kwiatów. Róża, konwalia, lilia, a do tego owoce. Bardzo mi się podoba, na prawdę kojarzy mi się z dniem ślubu. Zdecydowanie kupię ponownie. Na ten moment jest to mój numer jeden.
3. Camomile Tea- Herbata rumiankowa
Opis producenta: Cudownie kojący aromat rumianku z miodem, liśćmi herbaty i szczyptą cytrusów.
Moja opinia: Pachnie dokładnie tak jak herbata rumiankowa. Przyjemny, ciepły zapach, jednak nie kupię go ponownie.
4. Fluffy Towels- Puszyste ręczniki
Opis producenta: świeży zapach czystych i ciepłych, wyjętych prosto z suszarki ręczników z dodatkiem nut zapachowych cytryny, jabłka, lawendy i lilii.
Moja opinia: Zdecydowanie nie dla mnie, od samego zapachu boli mnie głowa, resztkę zaperwne komuś sprezentuję, ponieważ nie jest dla mnie. Nie kupię ponownie.
5. Pink Sands- Różowe piaski
Opis producenta: Egzotyczna mieszanka świeżych i soczystych cytrusów, słodkich kwiatów i pikantnej wanilii.
Moja opinia: Cudowny, słodki zapach. Nic dodać nic ująć. Z chęcią kupię ponownie.
6.Beach wood- Plażowe drewno
Opinia producenta: Intrygujący, idealnie doprawiony i nowoczesny – mieszanka wetiweru, soli morskiej i korzennego aromatu drzewa wyrzuconego przez morze na brzeg plaży.
Moja opinia: Kolejny zapach nie dla mnie, już od samego powąchania nieotwartego wosku rozbolała mnie głowa. Nowy, nieodpakowany, a nie mogę obok niego przejść. Nie kupię ponownie.
7. Kitchen Spice- Kuchenne przyprawy
Opis producenta: Spiżarniana mieszanka pomarańczy, goździków, imbiru i cynamonu.
Moja opinia: Cudowny zapach grzańca. Ciężki, ale przyjemny dla nosa. Bardzo dobry na chłodne, zimowe dni. Zimą kupię ponownie.
8.Salted caramel- Solony karmel
Opis producenta: Wyrafinowana słodkość palonego cukru i kremowo waniliowego karmelu z nutami morskiej soli.
Moja opinia: Zdecydowany zapach solonego karmelu. Tak jak Kitchen Spice nadaje się na chłodniejsze wieczory. Zachowam na później i odpalę jesienią. Kupię ponownie.
9. Garden sweet pea- Słodki groszek
Opis producenta: Słodka woń delikatnych kwiatów pachnącego groszku zaakcentowana odrobiną gruszki, brzoskwini, frezji i palisandru.
Moja opinia: Przyjemny, kwiatowy zapach, kojarzący się z zapachem w ogródku dziadków. Spodobał mi się na tyle, że na pewno kiedyś go kupię.
10. Mango peach salsa- Salsa mango z brzoskwinią. 
Opis producentaSłodki i lekko pikantny... soczyste mango i brzoskwinie połączone z wonią drzewa cytrusowego, kwiatami imbirowymi i różowym pieprzem.
Moja opinia: Ostry zapach, połączenia mango z brzoskwinią. Specyficzny zapach, który nie dla wszystkich podpasuje. Mój mąż go nie lubi. Nie kupię ponownie (choć jak on wyjedzie do pracy to może, może).

1 komentarz:

  1. Jeszcze nie miałam okazji testowania tych wosków ;0 ciekawa jestem co i jak

    OdpowiedzUsuń