sobota, 25 stycznia 2014

Rozdanie karnawałowe.

Tak jak ostatnio zapowiedziałam ogłaszam rozdanie, które potrwa miesiąc od dziś, czyli od 23 stycznia do 23 lutego 2014 roku do godziny 23:59. Nie przedłużając. Forma zgłaszania się jest taka sama jak kiedyś w formie formularzu. Wy macie wszystko ładnie i jasno rozpisane, a ja mam wszystko w jednym miejscu:)

Wszystkie kosmetyki są nowe, nie otwierane i nie używane.


A oto i nagrody:

 - Original Source, Super Scrub o zapachu mięty i orzecha;
- Soraya, Hialuronowy mikrozastrzyk, serum;
- Biały Jeleń, Hipoalergiczny żel do mycia twarzy z aloesem i ogórkiem;
- Anatomicals, Help the paw, krem do rąk;
- Virtual, Long Matt, podkład w kolorze nr 109;
- Virtual,  Juicy Explosion, w kolorze nr 33 Cocount Milk;
- Virtual, trio cieni do powiek w kolorze nr 154;
- Virtual, satynowy cień do powiek w kolorze nr 26- Lavender field;
- Joko, Queen Size mascara, czarna;
- Joko, Lakier do paznokci Orient Express w kolorze nr J126;
- Essie, lakier w kolorze Island Hopping;
- Loreal, błyszczyk Glam Shine Fresh w kolorze 187.

Regulamin:

1. Organizatorem rozdania jest blog kosmetyczka-lamoreli.blogspot.com
2. Rozdanie trwa od 23.01.2014 do 23.02.2014 do godziny 23.59.
3. Wyniki zostaną ogłoszone na blogu w ciągu 5 dni od zakończenia rozdania.
4. Aby wziąć udział w rozdaniu należy poprawnie wypełnić formularz.
5. Zwycięzca zostanie wybrany na podstawie losowania.
6. Blogi tworzone tylko do brania udziału w rozdaniach nie będą brane pod uwagę.
7. Jedna osoba może wziąć udział w rozdaniu tylko raz.
8. Nagrody wysyłane są tylko na terenie Polski.
9. W rozdaniu mogą brać udział osoby pełnoletnie lub niepełnoletnie za zgodą opiekuna prawnego.
10. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).
11. Po ogłoszeniu wyników zwycięzca ma trzy dni na wysłanie na adres marta.kancik@gmail.com swoich danych do wysyłki, jeśli po tym terminie nie otrzymam danych to zostanie wylosowana kolejna osoba.
12. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.


Teraz parę spraw organizacyjnych.

- Obowiązkowe jest zostanie obserwatorem bloga (1 los), podanie e-maila i zaakceptowanie regulaminu.
- Polubienie mojego bloga na FB +1 los;
- Bloglovin +1 los;
- Blogroll +2 losy;
- Banner + 2 losy.
- Moje top komentatorki mają + 2 losyŁącznie można zdobyć 7 losów (a top komentatorki 9)



Te panie mają po dwa dodatkowe losy:)

Banner:




38 komentarzy:

  1. a tam zdjęcia, zrób rozdanie niespodziankę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia już są:) coś nie chciały mi się wcześniej wyświetlać.

      Usuń
    2. o właśnie je ogladam:)

      Usuń
  2. Świetne rozdanie :D Zgłoszenie wysłane ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponieważ nie używam kosmetyków makijażowych nie startuję :D ktoś inny na pewno skorzysta :) Powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak fajnie, że jestem top komentatorką :)
    zgłoszenie wysłałam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Również wysłałam zgłoszenie - wszystkie kosmetyki mega ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wysłane ;)
    Chyba w banerze jest błąd bo w notce jest mowa od czasu rozdania od 23.01 do 23.02 a w banerze i na pasku bocznym 25.01 - 25.02? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wzielam udział zapraszam, tez do konkursu u mnie gdzie można wygrac ekspress do kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłosiłam się :) Fajne rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowy adres mojego bloga : http://thedianasshow.blogspot.com/ , nie pamiętam czy dodałam do blogrolla itp, dlatego dodaję tutaj :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej. Były już wyniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jestem w trakcie przepisywania zgłoszeń.:) będą max za godzinę.

      Usuń