poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Tołpa Dermo Face, Hydrativ, nawilżający krem-żel odprężający pod oczy


Po powrocie z chorobowego mam dla was nową recenzję całkiem przyjemnego produktu pod oczy.
Producent:
Uzupełnia poziom nawilżenia i działa odprężająco skórę wokół oczu. Nawilża, uelastycznia i łagodzi podrażnienia. Rozjaśnia cienie pod oczami. Eliminuje oznaki zmęczenia i stresu oraz uczucie ciężkich powiek.

Skład:
czarny- inne składniki;
zielony- składniki nawilżające;
niebieski- emolienty;
różowy- składniki aktywne
pomarańczowy- konserwanty

Aqua, Squalane, Caprylic/Capric Triglyceride, C12-15 Alkyl Benzoate, Glycerin, Peat Extract, Cetearyl Olivate, Biosaccharide Gum – 1, Saccharide Isomerate, Sorbitan Olivate, Sodium Hyaluronate, Hesperidin Methyl Chalcone, Triticum Vulgare (Wheat) Germ Extract, Saccharomyces Cerevisiae Extract, Dipeptide-2, Palmitoyl Tetrapeptide-7, Steareth-20, Sodium Acrylate/Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Tetrasodium EDTA, Sodium Polyacrylate, Carbomer, Sodium Hydroxide, Isohexadecane, Polysorbate 80, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Propylparaben, Isobutylparaben
Opakowanie:
Mała tubka, która niestety nawet przy małym nacisku wylewa za dużo produktu, jednak nakładałam go metodą najpierw na palec, a potem pod oko i na powiekę.
Skład:
Stado parabenów na końcu przeraża. Jednak początek jest bardzo obiecujący, emolienty, składniki nawilżające i aktywne na pierwszych pozycjach, super!
Konsystencja i zapach:
Jest to lekki krem, o żółtawym zabarwieniu. Pachnie niezachęcająco, bardzo chemicznie, a sam zapach na szczęście nie utrzymuje się długo na skórze.
Moje odczucia:
Jestem na tak, krem delikatnie niweluje siniaki pod oczami, nie mam ich mocnych, więc jak dla mnie efekt jest ok. Myślałam, że po nałożeniu na powieki będą się one lepiły i nie powtórzę już tego zabiegu na powiekach, ale bardzo szybko wszystko się wchłonęło i nie czułam dyskomfortu. Skóra pod oczami stała się przyjemna w dotyku i delikatnie naciągnięta. Zdecydowanym minusem jest zapach, trudno mi określić jaki on jest, jednak nie przypadł mi do gustu, a wręcz mnie drażni.
Cena: 31,99zł
Czy kupię ponownie? Raczej nie, na razie nie potrzebuję tego typu kosmetyków.
Ocena:
Opakowanie: 4/5 (za dużo wyciska się na raz)
Skład: 4/5 (minus za parabeny)
Konsystencja i zapach: 4/5 (chemiczny zapach)
Moje odczucia: 4/5 (nie przypadł mi do gustu zapach)
Cena: 4/5 (dość proporcjonalna cena do jakości)
Ocena całkowita: 4/5, jak widać jest nieźle, ale czegoś brakuje.

Zdjęcia dodam po południu jak będę miała dostęp do aparatu:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz