środa, 22 lipca 2015

Wyniki rozdanie

Dodaję wyniki po raz piętnasty, mam nadzieję, że będą widoczne. Niestety blog coś się popsuł i nie mogę normalnie dodawać zdjęć, a posty nie publikują się. Jak ten wejdzie będzie cud. Nie przedłużając 

Szybkie wyniki rozdania palety Naked 3
Gratuluję wygranej!

Wygraną proszę o wysłanie maila z danymi do wysyłki na adres martka14@gmail.com lub prywatną wiadomością na facebookowy fanpage bloga.

Mail podany na blogu chwilowo nie działa!
Nowe posty jak tylko uda mi się naprawić bloga :)

22 komentarze:

  1. Gratuluję ;) było blisko, ale trudno :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Współczuję problemów z blogiem i gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. moje gratulacje :) dzięki za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  5. zglosila sie?

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłosiła :D przepraszam, że tak późno, ale wakacje i problemy z dostępnością Sieci. Dziękuję wszystkim bardzo!!! Nie spodziewałam się, że mi się uda :D:D:D:D:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć, zerknij w wolnej chwili na polskie kosmetyki ekologiczne LillaMai. Spróbuj, przetestuj i daj znać czy Ci odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla zwycięzców :)
    Fajnie jest coś wygrać, szczególnie
    kosmetyki mogą być bardzo miłą niespodzianką.
    Chociaż pędzle do makijażu też byłyby
    dobrym pomysłem.
    Z kosmetykami można nie trafić w gust,
    a pędzle do makijażu przydałyby się każdej kobiecie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić kombajny kosmetyczne multifunkcyjne i jeszcze kosmetyki do masażu. Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep Newfacebeauty.pl, http://lampa-lupa.pl/, http://myjka-ultradzwiekowa.pl/, http://e-hurtownia-kosmetyczna.pl/.

    OdpowiedzUsuń