czwartek, 12 grudnia 2013

Shinybox grudzień 2013

Dziś przychodzę do was z najnowszym Shinyboxem, przez problemy u Glossybox niestety nie miałam możliwości zamówić pudełka, dlatego zdradziłam ich z firmą konkurencyjną. Pudełko nie dość, że śliczne, to do tego wyjątkowo udane. 
Opakowanie ochronne

Świąteczne pudełeczko

Cudowna zawartość:)

1. Organique, żel do mycia twarzy (79zł/200ml)- delikatny żel do mycia twarzy przeznaczony do każdego typu cery.
2. Kerabond, zestaw trzy fazowej rekonstrukcji włosów- są to trzy próbki produktów do pielęgnacji włosów.
3. Loreal, błyszczyk do ust Glam Shine Fresh w kolorze nr 187 Aqua Mandarin- ładny błyszczek podkreślający naturalny kolor ust.
4. Anatomicals, krem do rąk (11,50zł/100ml)- Witaminowy krem do rąk.
5. Marion, bibułki matujące z pudrem Mat Express (12zł/50 sztuk)- matujące bibułki z jasnobrązowym pudrem nie niszczące makijażu.
6. Zestaw próbek od Farmony.

Z pudełka jestem bardzo zadowolona, najbardziej ciekawa jestem żelu do mycia twarzy oraz bibułek matujących.

Jak wam się podoba Shinybox grudniowy? Miałyście któryś z tych kosmetyków?



23 komentarze:

  1. ciekawe pudełko.Miałam ich bibułki,ale te bez pudru

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że nie zamówiłam. Ciekawa jestem żelu Organique. Bardzo lubię ich produkty.

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem zachwycona tym pudelkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for commenting
    Nice post
    Love
    Want to follow each other on GFC?
    New Post Fashion Talks

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie śmieszne pudełko ;) a zawartość taka sobie, nic by mnie nie zachwyciło poza żelem do mycia twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym się też może tylko na żel skusiła

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem to coraz słabsze są te pudełka.. ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem fajna zawartość. Szczególnie ciekawi mnie płyn Organique ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie średnio podoba się zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O cholerka zazdroszczę Anatomicals :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Akutat w tym mies wycofałam się z subskrypcji ;< a ten tonik... ;<

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna zawartość pudełka. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet ciekawy ja jednak jakoś nie mam przekonania do zamawiania takich pudełek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba, śliczne pudełko w tym miesiącu :) Ciekawa jestem tych bibułek.

    OdpowiedzUsuń
  15. A mnie się średnio podoba, też takie dostałam i jedynie żel do mycia twarzy jest naprawdę extra. No i kuracja jeszcze (ale muszę sprawdzić jak działa).

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny ten Shiny, ale już nie zamawiałam bo czekam na Glossy, ciekawe co dadzą...

    OdpowiedzUsuń
  17. super ten boxik! z samego już Organique bym się mocno cieszyła :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepszy jest ten żel do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dostałam takie samo pudełeczko !: D

    OdpowiedzUsuń
  20. For those who could e-mail me with just a few recommendations on simply the way you made your blog look this wonderful, I would be grateful.
    bubble online games

    OdpowiedzUsuń